راهبند Movit

راهبند Movit

تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399 زمان : 9:51 | بازدید : 40
نویسنده : Admin | نظرات (0)

راهبند و راه بند ایرانی - istgah.com - سیستم حفاظتی

راهبند های آکاردئونی یا Multi-Gate راه حل طولانی مدت ایمنی در فضای باز است که شما به دنبال آن هستید. با یک سد پلاستیکی قابل ارتقا که می تواند امتداد یابد تا به قیمت راهبند  تمام نیازهای شما برسد تماس بگیرید و مناطق خطرناک را خارج از محدوده قرار دهید. Multi-Gate می توانند تا ۶ متر را پوشش داده و اگر فضایی بیشتر از این متراژ را دارین می توانید با قرار دادن یک پایه وسط تا چندین متر را پوشش دهید. طراحی سبک و راحت آن باعث می شود تا نسیم ایجاد شود و حتی نسیم دیگری نیز بشکند و حتی کارگران بتواند به سرعت و به راحتی کار کند. Multi-Gate به خودی خود می خواهند به دنبال ایجاد این مانع قابل حمل ، مقداری افزودنی “Oomph” اضافه کنید؟ فقط می توانید درپوش های نخ را ببندید و Multi-Gate را با آب پر کنید! Multi-Gate برای هر شرایطی مناسب است ، زیرا طرح پلاستیکی سخت آن زنگ نمی زند. یا در عناصر پیچیده می شود و می تواند در دماهایی بالاتر از ۱۵۰ درجه فارنهایت مفید باشد.

 

 

Xpandit® یک راه حل طولانی مدت ایمنی در محیط داخلی است که منتظر آن هستید. Xpandit® وسیله ای مناسب برای هر موقعیت مشخصی است. Xpandit® محکم ، بادوام و بسیار دیدنی ، این ویژگی را روشن می کند. “نزدیک نشو.” Xpandit® با اندازه بیش از بیش از ۱ فوت ، و مساحت بیش از ۱۱ فوت امکان پذیر است ، اولین سد پلاستیکی قابل ارتقاء در بازار است که باید برای هر موجودی در ایمنی تأمین شود. اداره و تنظیم آسان ، این سد پلاستیکی قابل حمل را می توان به سرعت توسط یک کارگر مستقر  کرد و طراحی سبک آن باعث بلند شدن آن در نسیم می شود. طراحی پلاستیک پیشرفته Xpandit نیز دارای چندین مزیت است. Xpandit® زنگ زدگی یا تراشه ، هم از نظر دی الکتریکی و هم در برابر حرارت مقاوم است و هرگز نیازی به رنگ آمیزی مجدد نیست. بدون لبه های تیز ، قطعات آویزان یا گوشه های فلزی خطرناک ، Xpandit ترین موانع KID-FRIENDLY در بازار است. آیا به دنبال ایجاد این سد قابل حمل قابل حمل حتی موثرتر هستید؟ برای اتصال واحدهای Xpandit® به یکدیگر ، از سیستم قلاب درهم بستنی داخلی استفاده کنید و به شما امکان می دهد حتی مناطق عجیب و غریب را نیز مسدود کنید. سرانجام ، Xpandit® دارای چرخ های جداشونده می باشد ، و اطمینان از این که ترتیب و انتقال سنگر در یک فضا نسیم است.

 

 

 

 

 

 

 

راهبند Movit®. راه حل برتر کنترل جمعیت در بازار ایالات متحده است. ایده آل برای هر دو استفاده داخلی و خارجی ، طراحی ثبت شده موزائیک Movit Pat (ثبت اختراع ایالات متحده با شماره ۹،۷۷۱،۷۳۶) جذاب ترین دیدنی است که امروزه راهبند عابر پیاده در دسترس است. یک گزینه جایگزین برای راهبند های فولادی جذاب و مقرون به صرفه ، طراحی یکپارچه و راهبند Movit the یک تجربه کنترل قوی و بادوام از کنترل جمعیت را فراهم می کند. فرمول پلی پروپیلن تقویت شده موتیویته قابل بازیافت ، سازگار با محیط زیست است و هرگز زنگ نمی زند ، تراشه یا خراش نمی خورد. مکانیسم قفل دو طرفه منحصر به فردراهبند کنترل جمعیت Movit® حتی به واحد اجازه می دهد تا از زمین ناهموار استفاده کند. این موانع پلاستیکی سبک و آسان برای کار و ترتیب برای خدمه کار است. با وجود کمی بیش از ۲۶ پوند ، این موانع ایمنی راهنمایی و رانندگی می توانند جمعیت و خطوط را به طور موثری اداره کنند. راهبند های Movit® در رنگ های مختلف و متنوعی قرار گرفته است و دارای یک نمایشگر داخلی است که برای مارک گذاری ، تبلیغات و سایر پیام های شخصی مناسب است. با همه این مزایا ، جای تعجب نیست که Movit® در صدها رویداد برجسته در سراسر جهان با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است.

 

Movit® بسیار ویژه است ، حتی در هنر نیز از آن استفاده شده است! Movit® برجسته در مجموعه دائمی از گالری ملی ویکتوریا ، قدیمی ترین ، بزرگترین و پر بازدیدترین موزه هنری استرالیا به نمایش گذاشته می شود! این سنگر در مجموعه ای با عنوان Noble Ape – ایجاد شده توسط هنرمند تحسین شده لوئیز پارامور در سال ۲۰۱۳ ارائه می شود!

 

 

فسه های دوچرخه RackIT یک خط منحصر به فرد از راه راههای دوچرخه است که برای پارکینگ یا ذخیره یک دوچرخه به صورت دلپذیر مناسب است. خط RackIT با هدف ایجاد فضای متفاوت در ابعاد مختلف با ظاهری خلاقانه طراحی شده است ، راهی مطمئن برای ایستادگی هر منطقه دوچرخه است. هر دو گالوانیزه و روکش پودری ، قفسه های دوچرخه RackIT قدرت و دوام فوق العاده ای را ارائه می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش