سئو شیرین

سئو شیرین

تاریخ : سه شنبه 06 آبان 1399 زمان : 11:06 | بازدید : 92
نویسنده : Admin | نظرات (0)

سئو چیست؟ | 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل | سه سوت وب

بازدید کنندگان از وب چگونه صفحه اول گوگل باشیم سایت شما در حال خواندن مطالعات موردی هستند تا ببینند چه نوع مشکلی را با موفقیت برطرف کرده اید و ببینید آیا بین مشکلات آنها و راه حل های شما ارتباطی وجود دارد.

 

آیا شما در صنعت در پردازش مواد شیمیایی بهترین هستید؟ مشکلات رایج در آن صنعت را برجسته کنید و برای هر یک از این مشکلات مطالعات موردی را مشخص کنید. روشن کنید که مشکلات مشتریان خود را درک می کنید و همیشه راه حل صحیح را شناسایی کنید.

 

3. کوتاه و شیرین است

هیچ کس ساعت ها به مرتب سازی بر روی موارد موردی نپرداخته است تا به دنبال پاسخ برای یک مسئله خاص باشد. مشتریان بالقوه شما برای مدت زمان طولانی محدود شده اند و انتظار دارند مطالعات موردی کاملاً منظمی را انجام دهند که به اصل موضوع برسد.

 

بیشتر و بیشتر ، ما متوجه می شویم که مطالعات موردی یک صفحه ای موثرترین مولد سرب در تعدادی از صنایع کاملاً تخصصی است (اگرچه مطالعات کوتاه با جزئیات بیشتر می تواند درصورت بستن فروش بهتر باشد ، لیست "). بیش از یک خلاصه داستان یک صفحه ای بنویسید و شما در معرض خطر قرار دادن اطلاعات پس زمینه بدون نیاز به مشتری احتمالی خود هستید.

 

برای نوشتن یک مطالعه موردی قوی ، آن را کوتاه و شیرین نگه دارید: به زبان واضح ، حرفه ای ، مختصر ، شرایط را مشخص کنید ، از جمله جزئیات مربوط به موضوع ، نحوه تجزیه و تحلیل اوضاع و نتایج آن.

 

تصاویری قدرتمند و کپی قدرتمند ضمن احترام به وقت و انرژی مشتری بالقوه شما را به سمت خانه سوق می دهد.

 

4. این تخصص منحصر به فرد را برجسته می کند

هسته اصلی یک سئو چیست  مطالعه موردی موثر فقط این نیست که شما به حرف مشتری خود گوش فرا داده اید ، بهترین توصیه ممکن را ارائه داده اید و مشکل آنها را حل کرده اید. البته همه اینها چیزهای خوبی است. اما یک مطالعه موردی قاتل نشان خواهد داد که شما به دلیل دانش یا روند منحصر به فرد صنعت خود در صنعت قادر به انجام این کار هستید.

 

مشتری بالقوه شما باید بتواند در مطالعه موردی خود ، خود را به جای مشتری ببیند. پس از مطالعه یک مطالعه موردی ، مشتری احتمالی باید کاملاً متقاعد شود که اگر می خواهد مشکل خود را حل کند ، تماس با شرکت شما ارزش وقت خود را دارد.

 

بیایید این را در مورد شرایط شما اعمال کنیم. به جدیدترین مورد موردی شرکت خود نگاهی بیندازید و آن را با این مقاله مقایسه کنید. آیا از نظر بصری جذاب است؟ آیا شما نحوه برخورد با مشکل مشتری خود را به روشنی واضح و روشن بیان می کنید؟ آیا واضح است که هیچ کس دیگری نمی توانست این راه حل را ارائه دهد؟

 

آیا شرکت شما برای پیروزی در کسب و کار از مطالعات موردی استفاده کرده است؟ به نظر شما کدام جنبه ها بیشترین ارزش را دارند؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش