فرهنگ و مارک تجاری شرکت

فرهنگ و مارک تجاری شرکت

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 11:24 | بازدید : 95
نویسنده : Admin | نظرات (0)

SEO Web Design – Professionally Optimized Websites

 

هر شرکتی فرهنگ منحصر به فرد خود را دارد. صرف نظر از اینکه چیست ، بر همه چیز از نحوه مشاهده خارجی شرکت تا کار داخلی افراد تأثیر می گذارد.

فرهنگ شرکت را می توان به طرق مختلف توصیف کرد ، اما من به خصوص دوست دارم Built-in ، یک جامعه فناوری ملی ، آن را به شرح زیر توصیف کند:

 

"اخلاق مشترک یک سازمان. این احساسی است که مردم نسبت به کاری که انجام می دهند ، ارزشهایی که به آن اعتقاد دارند ، جایی که شرکت را در حال رفتن می بینند و اینکه برای رسیدن به آنجا چه کاری انجام می دهند. در مجموع ، این صفات نشان دهنده شخصیت - یا فرهنگ - یک سازمان است. "

 

برای من ، فکر کردن در مورد فرهنگ به عنوان "شخصیت" یک سازمان ، انگشت گذاشتن بر معنای واقعی این مفهوم ناملموس را آسان می کند ، و به نوبه خود ، اهمیت آن را مهم می داند.

 

تلاش برای توضیح همه روشهایی که فرهنگ بر یک شرکت تأثیر می گذارد ، کار سختی است. به همین دلیل است که من دوست داشتم وقتی همکار (و دوست) شگفت انگیزم ، لیز مورهد ، این اینفوگرافیک را با من به اشتراک گذاشت زیرا توضیح بسیار خوبی در این زمینه بسیار عالی است.

 

این infographic علاوه بر شامل برخی از آمار چشم باز و مثالهای عالی ، بر سه جنبه از یک سازمان متأثر از فرهنگ تمرکز دارد:

 

نام تجاری

روند استخدام

نامزدی و خوشبختی

 

چرا-شرکت-فرهنگ-مهم است

 

اگر فرهنگ شما قوی باشد ، کارمندان شما آن را از طریق تمام کارها و تعاملات خود اعمال می کنند. با این کار ، فرهنگ شما برای کسانی که خارج از سازمان شما نیز هستند مانند مشتریان ، مشتریان بالقوه ، کارمندان بالقوه و غیره روشن می شود.

 

در مثالی که در مورد دیزنی و عروسک گمشده یک دختر جوان نشان داده شده است ، واضح است که کارمندان برای نشان دادن ماموریت شرکت در "تحقق رویاها" در هیچ کاری متوقف نخواهند شد.

 

نه تنها آن دختر و خانواده اش هرگز آن را فراموش خواهند کرد ، بلکه مطمئناً این داستان را برای سالهای آینده با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت ، نام تجاری دیزنی را حتی در خارج از سازمان زنده می کنند.

 

چگونه می خواهید افراد خارج از سازمان شما برند شما را درک کنند؟ اطمینان حاصل کنید که این همان چیزی است که شما در سازمان خود از طریق فرهنگ خود اعمال و نشان می دهید.

 

فرهنگ و روند استخدام

هنگام استخدام و مصاحبه با نامزدهای شغلی برای عضویت در سازمان شما ، ضروری است که آنها فرهنگ سازمان شما را کاملاً بشناسند و شما کاملاً مطمئن باشید که در آن پیشرفت خواهند کرد.

 

اگر این کار را نکنند ، شما در معرض اتلاف وقت در استخدام ، آموزش و استفاده از کسی هستید که زیاد دور نمی زند.

 

طبق این اینفوگرافیک ، "46٪ از استخدام های سئو چیست جدید در مدت 18 ماه انصراف می دهند یا اخراج می شوند" و "بسیاری از استخدام ها به دلیل عدم تطابق فرهنگی ترک می شوند."

 

کمی وقت بگذارید تا در روند استخدام خود تأمل کنید و تعیین کنید که چقدر وقت خود را برای ارزیابی مناسب بودن نامزدها برای فرهنگ صرف می کنید و چقدر نامزدها را در مورد فرهنگ شرکت خود آموزش می دهید.

 

اضافه کردن یک مرحله مصاحبه متمرکز بر فرهنگ و / یا ارائه یک نمای کلی از نامزدها به عنوان یک کارمند برای نامزدها ، بنابراین هیچ تردیدی وجود ندارد که فرد استخدام شده در آن محیط رشد خواهد کرد.

 

در IMPACT ، ما یک ویدئو پنج تا ده دقیقه ای را برای متقاضیان ارسال می کنیم که نقش ، چگونگی تناسب نقش در شرکت ، انتظارات روزمره و موارد دیگر را براساس سوالات متداولی که از ما پرسیده می شود ، تقسیم می کند.

 

داوطلبان از این تفصیل تفصیلی بسیار استقبال می کنند و به طور قابل توجهی زمان لازم برای پاسخگویی به س questionsالات را در طول مراحل مصاحبه کاهش می دهد.

 

علاوه بر این ، ما یک مصاحبه اختصاصی برای سوالات مبتنی بر فرهنگ داریم که ضبط می کنیم و می توانیم آنها را برای بررسی با سایر اعضای تیم به اشتراک بگذاریم.

 

فرهنگ ، نامزدی و خوشبختی

هر شرکتی کارمندان خوشحال و درگیر می خواهد ، درست است؟ در این صورت ، نمی توان فرهنگ شرکت را نادیده گرفت.

 

با خواندن یادداشت های اینفوگرافیک ، به راحتی می توانید درک کنید که چگونه فرهنگ ، تعامل و خوشبختی همه به هم پیوند خورده اند:

 

"کارکنان متناسب با فرهنگ یک شرکت به احتمال زیاد خوشحال خواهند شد"

 

"خوشبختی به طور مستقیم با بهره وری آنها ارتباط دارد"

 

و سپس برخی اخبار جالب دیگر برای مشاغل ...

 

"کارمندان خوشحال می توانند به میزان 31٪ بازده بیشتری داشته باشند"

 

دانگ

 

روز آموزش HubSpot

واضح است که تمرکز بر فرهنگ قوی شرکت نه تنها بهترین کارمندان است بلکه برای سلامت شرکت نیز عالی است!

 

اگر از میزان خوشبختی کارمندان خود مطلع نیستید ، ارسال نظرسنجی یا انجام جلسات بازخورد با گروههای کوچکی از کارمندان را در نظر بگیرید تا بینشی کسب کنید و تعیین کنید که کجا تلاش کنید.

 

این کاری است که ما هر سه ماه یک بار در IMPACT انجام می دهیم.

 

چگونه فرهنگ شرکتی عالی ایجاد کنیم

در حالی که شرکت ها همه فرهنگ های منحصر به فرد خود را دارند ، استراتژی های خاصی وجود دارد که ثابت شده مفید است:

 

کار معنادار را تصدیق کنید

تصور نکنید انگیزه ها به مردم انگیزه می دهند

به کارمندان فرصت دهید تا خودشان را راهنمایی کنند

به کارمندان فرصت دهید تا در کارهایی که انجام می دهند بهتر شوند

اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما می بینند که چگونه تلاش های آنها بخشی از یک مجموعه بزرگتر است

سعی کنید برای استراتژی های بالا به شرکت خود نمره / نمره بدهید. برای تعیین میزان استفاده از این امتیازات

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش